Saturday 18 November 2017

Forex tillväxt bot ea review


Forex Growth Bot Review. Strategin för Forex Growth Bot verkar ha följt en progressiv utvecklingsväg sedan den inleddes. Detta innebär att tidiga recensioner av systemet inte ger en sann bild av hur EA utför idag. All performance Förbättringar har förbättrat såväl mjukvarans stabilitet som tillhandahållande av mer optimerade handelsposter. Detta är i huvudsak en trendstrategi EA som i sin kärna använder en volatilitetsindikator för att identifiera början på en trend. När bekräftat öppnas en initial position Med ytterligare order läggas till som trenden bekräftas Detta ger potentialen för hög vinst att göras när roboten identifierar trenden korrekt. För de tider då trenden kallas felaktigt, är den ursprungliga positionen stängd och inga ytterligare affärer öppnas. Interestingly strävar strategin inte med en hög vinstfrekvens, och behöver inte i själva verket en. På längre sikt är vinstförhållandet för systemet nära 40 Nu kanske det här inte låter för imponerande jämfört med den som säger, den mäktiga 95-vinstgraden proklamerad av Forex Megadroid EA. Skillnaden med strategin som används här är att det typiska riskbelöningsförhållandet är cirka 1 5 1 pip riskerat för 5 pips vinst Detta är helt motsatt till Forex MegaDroids 12 1 Denna strategi ger vinnare tillbaka och sänker förlorarna snabbt. Det finns både en standard och Power Source Edition tillgänglig från leverantören Förutom de standardoptimerade inställningarna erbjuder Power Source Edition tillgång till Olika systemparametrar inklusive alternativ för att ställa in fasta vinst - och stoppförlustnivåer som standard använder systemet mjuka mål, ett alternativ som heter Wave Trailing, vilket ger möjlighet till en dynamisk stoppförlust och ett par andra mindre funktioner som kan vara av intresse för Mer avancerade handlare. För de flesta användare kommer standardinställningarna dock att vara tillräckliga. Dessa är de inställningar vi kör i vårt live-framåtprov. Publicerade resultat av systemet a Re imponerende Du kan få full tillgång till ett brett utbud av live-konto resultat och en mängd bakåtprov på leverantörens webbplats. Det här är en enkel EA att installera och använda Ett installatör tillhandahålls som helt enkelt kräver att du klickar igenom alternativen och Välj din MetaTrader-mapp för installation De begränsade inställningarna i den grundläggande versionen av EA gör det här en ganska bra plug-and-play-affär. Strategin är optimerad för att köras på 15-minuters tidsramen på EURUSD-paret. EA är dock inte låst Till bara detta valutapar kan så experimentera med strategin över andra valutapar och kartlägga tidsramar. Både 4 och 5-siffriga mäklare stöds Såsom är fallet med någon expertrådgivare kan du uppleva olika resultat beroende på vilken mäklare som används. BackTest-resultat . En snabb körning på MetaTrader Strategy tester med Alpari UK data ger en ganska trevlig visning. Du kan klicka på vart och ett av diagrammen nedan för att borra ner i de fullständiga Strategitestresultaten. Det är ingen överraskning t O finner att trenden som följer här är beroende av starka trender som finns på marknaden för att kunna utföra sitt bästa. Under perioder där marknaden är intervallbunden är prestationen mycket mindre uttalad, vilket framgår av de långa perioderna av sidled Rörelse som visas i testen. Men när man handlar dessa perioder som är ogynnsamma för strategin, verkar systemet kunna bevara handelskapitalet. Maximal Drawdown förblir under 6 över alla testperioder vilket är imponerande. Denna EA har mycket att göra För det För det första är det en av de få strategier vi ser som använder gynnsamma riskbelöningsinställningar. Detta är något som hjälper till att stapla oddsen till förmån för strategin från början. För det andra för dem som gillar att se någon handel Åtgärd på sina konton Detta system är glatt att rymma Det är en frekvent näringsidkare vilket innebär att du sannolikt kommer att flera näringsidkare som tas av systemet varje vecka. Som nämnts ovan såg det ut Att vara några kopplingsproblem som kan orsaka att öppna affärer går förlorade när systemet först granskades Men den senaste 1 7-versionen av indikatorn verkar ha löst många av dessa tidiga problem. Slutligen bedöms någon strategi av dess prestanda och på denna poäng Systemet ser ut som att excel Du kommer dock att behöva ombilda dig själv om du är van vid att använda vanliga stora förlustsystem för stora förluster där. Forex Growth Bot träffar några förlorare men när det vinner tenderar det att bli stort. Tålamod är Behövs eftersom det kommer att finnas perioder med veckor eller månader, när sidledes rörelser på marknaderna kommer att se vinster begränsade. Men den mer långsiktiga potentialen i denna strategi är uppenbar. Det här är riktigt växande Forexhandel för ett pris på fickpengar. 60 Dagars pengarna tillbaka Guarantee. Forex Growth Bot. Want create site Hitta gratis WordPress Teman och plugins. This artikel är föråldrad och inte längre underhållen Många av er kommer att ha hört talas om detta EA har jag redan blivit ombedd att granska det flera gånger och tak Ta en titt på sin hemsida och statistik fick verkligen min uppmärksamhet Så jag har skickat till författaren och snabbt fått ett svar med en kopia bifogad, men jag skäms lite för att säga att skrivandet av denna artikel har varit på min TODO lista för över 10 Dagar nu. Men nog om det, låt oss få på fallet en trend EA per definition, Forex Growth Bot tar näringsidkaruttrycket sänka dina förluster korta, låt dina vinster gå riktigt allvarliga Eftersom det bara går på EURUSD M15 och det är inte vad Jag skulle kalla en funktion rik mjukvara, denna översyn kommer sannolikt att bli ganska kortare än mina andra recensioner. Det finns ingen beskrivning av strategin så det här bara gissningen är posten baserad på en volatilitetsindikator som körs med två olika perioder när volatiliteten Förändras, anses en trend ha börjat och EA kommer att öppna en position Härifrån ligger all mojo i positionshantering om marknaden går emot den, positionen stängs omedelbart med en genomsnittlig förlust på 30 pips och EA Kommer wa Det för andra fisk att steka Om marknaden ändå går i rätt riktning börjar den lägga till den befintliga positionen tills den når upp till 5 gånger den ursprungliga storleken. Visst, ibland kommer marknaden att återgå och positionerna kommer inte alltid att springa Kurs, men när de flyter gör de det bra. Under en sådan korg med positioner kommer EA ibland att stänga några av dem och öppna andra och uppriktigt sagt, jag har ingen aning om hur denna mekanism fungerar. Forex Growth Bot är lite av En svart låda, men det fungerar ganska bra både i backtesting och i framåtprovning, och det är tillräckligt för mig. Överallt är vinstförhållandet endast cirka 40, men det kompenseras mer än av det faktum att den genomsnittliga vinsthandeln är mer än Två gånger större än den genomsnittliga förlusthandeln Det är själva definitionen på en trendföljande robot och jag har letat efter någonting så här för ungefär två år utan mycket framgång fram till nu. Webbplatsen säger att mellan 3 och 10 branscher är öppna per vecka , Men min analys S tycks föreslå ett genomsnitt på mer än 1 5 trades per dag Det kommer givetvis att finnas flera dagar utan handel och dagar med 5-6 affärer, men i genomsnitt handlar det mer än en gång per dag. Även om Författaren säger att detta inte är frekvent handel, jag ber att skilja åtminstone i jämförelse med andra EAs jag har tittat på på senare tid, det här är en dusch av affärer När det gäller varaktigheten kommer över 80 av branschen att vara stängda inom en dag medeltiden Ca 12 timmar, men det är inte ovanligt att se handlarna i 2-3 dagar. Såsom är fallet med de flesta trend-EA-er är öppningspositionerna inte begränsade till någon handelssession och branschen öppnas bara dygnet runt när dess signalförhållanden är uppfyllda. Det är anmärkningsvärt att boten öppnar och stänger sina positioner endast i början av varje stapel och att den inte skickar ett stopplöshoppmål med varje order. Den senare kan vara en mindre fördel om din mäklare är ute för att få dig, men det kan Också vara ett hinder om din internetanslutning går ner eller Om din VPS kraschar. Såvitt jag kan säga, följer Forex Growth Bot de nej-säkra reglerna, men överensstämmer inte med FIFO-reglerna eftersom vissa av sina positioner blir stängda innan de öppnades före dem och fortfarande är öppna vid den tiden. Edit 20 02 2010 borde ha nämnt det tidigare, men jag glömde helt. Den expertrådgivare har nu en parameter som låter dig aktivera FIFO-compliance. Produktens hemsida finns på Det slänger inte mycket marknadsföringsdamm i besökarnas ögon och Det har ett live-framåtprov som är komplett med investerarens lösenord plus några backtests. Det är inte så mycket annat än det. Framåtprovet startades med stor storleksstorlek som senare sänktes, så balanskurvan ser ganska konstig ut. När det är Kommer till konfiguration kan det lätt kallas lackluster. Det saknar alla klockor och visselpipor som andra EAs bryr dig med. Alla pengar hantering i den grundläggande versionen består av en parameter som låter dig ställa in storleken manuellt där Är också 3 parametrar för att styra volatilitetsinställningarna, men du bör inte röra dem om du inte vill optimera det för ett annat par och tidsram. Av vilket tal föreslår författaren att den endast körs på EURUSD M15, men den kan köras på andra par Lika bra, så gärna experimentera Det enda som jag hade tid att göra var egentligen ett misstag Jag förberedde en EURUSD M5 FXT och körde den på en av en slump, som tur skulle ha det, det var lönsamt med standardinställningarna även på Den tidsramen Förresten, om du försöker optimera den på andra par, känner du dig fri att använda den öppna metoden, det gör det bara bra med tanke på att EA bara handlar och stänger på barstart. Det finns också en Avancerad version köpt separat för att ge dig tillgång till fler inställningar, t. ex. en intressant Wave Trailing-typ av bakåtstopp och mer volatilitetsinställningar som manuell beskriver kortfattat utan att ge någon indikation på det intervall du ska använda för dem eller vad w Illa de faktiskt gör när de ändras Det är anmärkningsvärt att den avancerade versionen har ett återinvesterat kapitalalternativ, vilket är någon form av avancerad penninghantering. Storleken kommer att ökas med 0 1 för varje 4500 vinst. Detta får mig att placera storlek. Som jag sa , Kan du mata in antalet partier manuellt och manuellt anger att du borde använda 0 01 partier för saldon under 250 och 0 1 partier för saldon över 2000. Men min rekommendation är att använda inte mer än 0 1 för varje 5000 i din Konto detta översätter till 0 02 partier per 1k, kanske går så lågt som 0 01 mycket per 1000 balans beroende på din drawdown-tolerans men jag kommer att gå mer in i det här i backtesting-sektionen Totalt sett är pengestyrningen som lägger till 0 1 för varje 4500 vinst verkar ganska rimligt. Given de diagram dekorationer som jag har sett i några EAs nyligen, skulle jag också förväntat mig se en massa kommentarer på min skärm från Forex Growth Bot men förvånansvärt är det helt tyst, inte bara på diagrammet men I experten S logg också. Som vanligt sprang jag backtestet på en FxPro-terminal. Eftersom vi talar om EURUSD ställde jag spridningen till 2 0 och till och med det sånt på högsidan i dag har jag lämnat alla 4 parametrarna på deras standard Inställningar, inklusive standardiseringsinställningen av 0 1, lite låg men lämplig för en startbalans på 10000.Forex Growth Bot 1999-2011.För en trend EA är detta bara fantastiskt. Jag sprang det i visuellt läge för att titta på dess poster och utgångar Och det är ganska en show om du köper den, kör en visuell backtest själv, för att se hur det fångar trenden när den fortskrider. Trots den svåra tiden det hade i 2002 ser balansen sig väldigt bra. Den genomsnittliga vinsten är cirka 55 Pips medan den genomsnittliga förlusten är cirka 27 pips, vilket resulterar i en riskavkastning på över 1 2. Precis som det kan förväntas från en trend EA, bidrar lönsamma affärer till mindre än hälften av summan, 38 för att vara exakt The 24 max drawdown kan anses vara ganska stor, men sådana låga nivåer träffas bara 2002, vilket var en ganska ba D år för Forex Growth Bot före och efter det här året hade EA ett mycket bra beteende, men det finns ingen garanti för att det inte kommer att finnas några så fula tidsperioder för det i framtiden. Det är uppenbart att partiets storlek är ibland Dubbelt, om än mycket sällan Enligt författaren händer detta bara i handelsuppsättningar med hög vinst sannolikhet, jag har inte sett att den använder mer än dubbelt så mycket att det inte är något som vi borde oroa oss för. Till sist är det som är viktigt Balans kurvan Vi kan samla från backtest att boten kommer att ha perioder av flathet eller kanske till och med liten drawdown följt av perioder med stora vinster. Eftersom EA handlar i hundratals pips för det mesta, är det ganska meningslöst att backtest Det på kryssdata, men jag gjorde det ändå, bara för att hålla sig i linje med mina andra recensioner. Jag använde också den verkliga spridningsdataen och här är resultaten. Forex Growth Bot 2007-2011 tick-data verklig spridning. Det är säkert att säga det Spridning spelar ingen roll för Forex Growth Bot Anywa Y, om du har en mäklare som har en genomsnittlig EURUSD-spridning högre än 2 om det fortfarande finns något som gör det, bör du överväga att hitta en annan. Denna backtest skiljer sig inte mycket från den föregående. Den genomsnittliga vinsten är nu 70 pips medan genomsnittlig förlust Är 30 pips, vilket resulterar i ett riskbelöningsförhållande på 1 2 3, ännu bättre än i 1999-2011 backtest. Procenten av lönsamma affärer ökade nu nu till en liten bit över 42. Vad är väldigt anmärkningsvärt är nedräkningen värdet som visas i Denna backtest är bara 7 76 Men det är inte mycket pekar på en max relativ drawdown om lotstorleken är konstant under backtest så låt oss beräkna det på egen hand Det enklaste sättet att göra det bra, den enda jag kan tänka på Är att ta maximal avdrag i kontovaluta resulterade i testet 1283 i vårt fall och rapportera det till den inledande balansen, vilket ger ett resultat av 12 83 relativ drawdown ganska acceptabelt men tänk på att den använda partiet var 0 1 för en start Balans på 10k om du använder 0 1 partier För 5k fördubblar inkomstpotentialen men dröjsmålspotentialen dubblerar också med den. Jag körde även 2007-2010-backtestet via MT Intelligence offline analysatorverktyget för att få den genomsnittliga månadsavkastningen för en 0 1-storleksstorlek och resultatet var 423 Det exporterade jag också Monte Carlo projektionen. Forex Growth Bot Monte Carlo projektion. Power Source Edition. Så fick jag också tilläggspaketet från författaren igår detta avsnitt tillkom 21.01.2010, ungefär två dagar efter översynen Denna version Har en massa extra parametrar, varav några jag kommer att nämna här. FIFO Detta kommer att göra EA-arbetet med din mäklare om du använder en amerikansk mäklare som implementerar denna regel i klienten bra, de flesta gör det. ClosedFreviousSessionOrders Kommer naturligtvis att stänga orderna från en tidigare session som annars kommer att vara öppen Jag har haft ett personligt möte med den här frågan som du kommer att kunna läsa nedan i framåtprovssektionen. Wave Trailing komplexa trailing stop sy Stammen, som endast är tillgänglig i Power Edition, är det inte i Advanced och Basic. Re-Invest-kapitalet som förklarats ovan, det lägger till 0 1 partier för varje 4500 vinst igen endast tillgängligt i Power Edition. Assign SL TP Aktiverar denna parameter skickar en SL TP med varje order, men kommer att inaktivera Wave Trailing och Re-Invest capital. BotComment Tillåter att ändra kommentaren skickad med varje order. Det verkar mig att den mest intressanta parametern är Wave Trailing, så jag bestämde mig för att aktivera det och köra en backtest Eftersom jag redan hade kryssningsinformationen 2007-2011 i terminalen, använde jag den FXT-filen. För att få en jämförelseperiod i backtestet 2007-2010 av standardversionen, gjorde jag inte aktivera parametern för hantering av pengar. I själva verket sattes alla parametrar Till deras standardvärden förutom WaveTrailing och här är vad som följde av det. Forx Growth Bot 2007-2011 tick data real spridning, Wave Trailing enabled. The första märkbara saken är att det gjorde ganska mycket mer vinst än den grundläggande upplagan också balansen Graf Har en blick som liknar en trappa, vilket innebär att vissa affärer medfört mycket vinst, så de kommer sannolikt att springa längre och fånga mer vinst när Wave Trailing är aktiverad. Den relativa drawdownen var dock 20, betydligt högre än den i Basutgåva testet Övergripande, Wave Trailing ser ut som ett intressant alternativ om du är villig att ta den högre drawdown risken. Mitt live framåt test kommer fortfarande att köra den grundläggande versionen, men det är för det mesta eftersom det är den version det startades med och för att De flesta läsare kommer att vara intresserade av att se utvecklingen av den specifika upplagan. Trots sin brist på användarvänliga funktioner är Forex Growth Bot en riktigt solid trend EA. Det borde bara finnas i din portfölj om du kan mage perioder med balans kurv flathet som ibland förlänger I flera månader och om du också kan acceptera det faktum att det kommer att bli lönsamt, trots att en något större del av branschen kommer att stängas negativt, vågar jag säga Det är en EA för kennaren, i motsats till det ganska låga priset på 129. Vid den tid som översynen skrevs, använde EA obegränsade konton, men nuförtiden är den grundläggande licensen begränsad till ett enda konto. Som jag nämnde tidigare, Det finns även en avancerad utgåva för 89, öppnar ytterligare konfigurationsinställningar och en Power Source Edition för 99 som låter dig komma åt en del av källkoden. Det finns en månadsabonnemang på 49 med titeln Advanced Support Optimization, som ger dig tillgång till Stöd via Skype-fjärrhjälp, möjlighet att begära ytterligare funktioner och när tiden går kommer den att öppna åtkomst till ytterligare par. Författaren säger att den grundläggande versionen är byggd för att hålla och alla andra inköp inte är obligatoriska för att roboten ska fungera korrekt , Som jag bedömer vara sant med tanke på min backtests, live forward test och de andra köpare som jag har kunnat hitta. Förut prov. Jag började detta live test konto För en vecka sedan, den 12 01 2010 med ett konto öppnat hos LiteForex Det hade några små förluster men till min förvåning blev det nästan omedelbart fångat en stor hausseuropeisk rörelse och jag har sett flytande vinst på så mycket som 1 6k vilket är enormt givet 5k startbalansen Jag skulle noga ha stängt handlarna manuellt om det var ett live testkonto Orsaken till att det har ett så stort flytande vinst är att jag startade testet med en stor storlek på 0 1 eftersom jag gjorde det innan du grundligt analyserade Backtest Jag kommer att hålla live testet med den här storleksstorleken för konsekvens, men om jag var tvungen att starta den igen skulle jag göra det med 0 05 partier för start 5k-balans. Alla parametrar ställdes in till standard även storleken på partiet faktiskt . Redigera efter att ha skrivit författaren informerar mig om att om EA startas om, förlorar den kontrollen över sin verksamhet. Eftersom det var fallet med de branscher som jag nämnde ovan var 1 6k flytande på grund av de kraschproblem som jag nyligen hade och att jag Nämnt på framsidan en kup För några dagar sedan stänger jag dem nu manuellt. Om du köper det ska du se till att du inte kör det i sådana problem genom att använda det på en VPS från början Personligen använder jag SWVPS men jag kan också rekommendera Forex VPS Om du letar efter en provider. Edit 26 01 2011 Jag har informerats av författaren om att en signaltjänst baserad på EA är i utveckling och snart kommer att bli tillgänglig som ett alternativ Dessutom har den nya versionen av EA inte längre Problem som jag beskrivit ovan. Eduit 04 03 2011 I ungefär en vecka fortsatte mitt live-framåt-testkonto med handel motsatsen till alla andra konton som jag slutade med att skicka författaren igår och efter hans svar bestämde sig för att starta om terminalen manuellt vilket resulterade i den korta Handlarna stängs med en ganska stor drawdown på kontot. Loggarna har skickats till författaren för vidare utredning och jag ska lägga upp en uppdatering om jag har några nyheter om vad som kan ha gått fel. Detaljer och länkar. Version som används för backtesting av Vanlig utgåva där S ingen version tagg på ex4, men DLL har sin filversion inställd till 2 0 2 15 och produktversionen inställd till 2 0, medan installationsprogrammet är daterat 17 12 2010 Version som används på framåtriktat realt konto vid tidpunkten för Detta skriver samma som ovan Valuta par tidsramar EURUSD M15 Köp Forex Growth Bot. Du hittar apk för android Du kan hitta nya Free Android Games och apps. The Tick Data Home. Understående backtest accuracy.99 Modeling Quality. Why Tick Data. Metatrader 4 Backtesting använder priser som slumpmässigt genereras från bardata Genom en interpolationsprocess använder den barprisdata tillsammans med fälträkningen för att generera priserna för varje stapel så att de börjar vid baren öppen pris, tryck på baren hög och låg , Slutar till det stängda priset Om en position har både sin SL och dess TP inom ett prisklass för bar satser det om att det kommer att slå stoppavbrott eller ta vinst. Med Tick Data Suite faktiskt pris används ticks. Inget kvarstår Till chans - dina backtests kommer att använda pr Ices som historiskt handlades och registreras fästning med fästning, ofta mer än en gång per sekund. Accurate trading simulering.

No comments:

Post a Comment