Saturday 16 December 2017

Framgångsrik forex handlare intervju


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton. Name Leslie Stayton Profession Prof Forex Trader Plats Dallas, USA. Hur länge har du handlat valutor. Jag har handlat valutor 4,5 år nu. Vad är din trading erfarenhet innan trading Forex marknaden . Jag har aldrig handlat någon finansmarknad innan, Forex var min första handelserfarenhet. Du handlar forex för ett levande. Ja, det är mitt heltidsjobb i 2 år. Du gör pengar för handel valutor. Jag gör pengar handel valutor i ungefär 2 år innan jag inte var lönsam alls, blåste jag ut två 10 000 konton. Vad är din genomsnittliga månad för de senaste 12 månaderna. Kan du beskriva din arbetsstation setup.2 19 platt skärm Hp xw9400 Workstation Windows XP Hemversion. Vilken kartläggningstjänst använder du. Jag använder FXtrek Intellicharts Kostnad 100 Månad. Vilka är dina favoritvalparpar att handla. GBP USD och EUR USD. Vilka är dina favorithandel sessioner. Euro och NY handelssessioner. Hur många timmar dag spenderar du cu rrency trading. Skriv din bästa handel, vilket valutapar, varför du lade den och hur mycket vinst gjorde du. Jag kommer aldrig glömma, det var under en NFP-rapport, nyheterna kom ut och EUR USD gick ner 70 pips i några sekunder på mina diagram, hade mina mäklar satser någon form av förseningar och jag kunde skriva in 25 standardpartier 70 pips högre som det faktiska citatet, efter några sekunder ändrade min mäklare citat och jag var uppe 70 pips. Hur som helst har jag stängde den handeln för en 185 pip vinst på 15 min och det fick mig 46250 Jag var väldigt glad med det resultatet. Vad var ditt största misstag någonsin. Blir ut mina första 2 konton. Vad är ditt nuvarande konto size. When du gör en handel, använder du teknisk analys, grundläggande analys eller en kombination av båda. Jag använder båda, grundläggande när jag handlar nyhetshändelser, diagrammönster som är tekniska när jag letar efter att bryta ut. Vilken tidsram ser du på.1 min, 5 min , 15 min, 60 min och ett dagligt diagram De flesta gånger handlar jag av 5 min-diagrammet. Vad är det för dig? r penninghanteringsregler när du handlar forex Hur hanterar du risk. My stoppa förlusten är alltid inställd på 20 pips för EUR USD och 30 pips för GBP USD ingår är spridningen Jag riskerar aldrig mer än 1 5 av mitt totala eget kapital på 1 singel handel När handeln inte fungerar inom 20 minuter kommer jag att stänga den. Hur länge brukar du ha en handel.5 till 20 minuter. Vilka lektioner har du lärt dig som har hjälpt dig att hitta lönsamma affärer och hålla förluster relativt små . Be patient och vänta på höga sannolikhetsinställningar. En riktig post är 85 av en vinnande handel. NEVER vidga din stoppförlust och bli inte för girig. Vad känner du som en valutahandelare som nya handlare bör fokusera på. Läs om hur man handlar kurser, mentor, bli disciplinerad och bestämma vilken typ av handelsstil som passar din personlighet, som kan vara scalping, daghandel, swing trading eller position trading Lär dig några framgångsrika mönster som ger lönsamma resultat och hålla sig till dem Don t glömma att ha en bra arbetsdator Personligen, Jag skulle rekommendera en stationär dator med 2 platta skärmar och inte en liten bärbar dator, jag undrar fortfarande hur människor kan handla med det. Vilka indikatorer har du hittat mest användbara, t. ex. Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI etc. Jag använder inte indikatorer eftersom de flesta av dem ligger bakom jag använder grundläggande analyser och diagrammönster som tittar på breakouts. Från vad du hittills har lärt dig om handel med valutamarknaden, vilka ändringar kan du göra i framtiden. Jag känner inte behovet av att ändra någonting sedan jag gör bra pengar förex trading. Latest Forex Interviews. Alexander Smirnov och Georgiy Pavlov är här idag för att svara på dina frågor och berätta om Larson Holz IT Ltd Alexander Smirnov, chefen för avdelningen för kontroll och revision i Larson Holz IT Ltd, och Georgiy Pavlov, ledande expert på utvecklingsavdelningen, är här idag för att svara på dina frågor och berätta om företagsprofilen. Intervju med handelschefen på HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko är chefen för T radering hos HiWayFX och ansvarar för att hantera genomförandet och överföringen av kundorder och sitter i riskhanteringskommittén. Han har också en del att informera och utbilda våra kunder med sin forskning och expertanalys av valutamarknaden JP Morgan s Jamie Dimon s har plötsligt en hel massa ägg på hans ansikte Vi behöver ingen reglering Vi behöver inte någon Fed kontroll, menade Jamie Dimon, inte för länge sedan, hah den här typen påminner mig om öppningslinjerna till Pink Floyds klassiska album, Brick in the Wall. Find en Forex Broker. SUCCESSFUL FOREX TRADERS. Like andra kompetenssatser kommer bra handel från en kombination av talang och hårt arbete De flesta framgångsrika näringsidkare suddar sina färdigheter genom löpande övning och strikt disciplin De glömmer aldrig att utföra självanalys att förstå vad deras styrkor och svagheter är och vad driver sina affärer. En annan grundläggande egenskap hos framgångsrika handlare är deras förmåga att hålla rädsla och girighet ut ur ekvationen, genom att fokusera på tekniken i stället för resultaten och ändra sin psykologiska inställning för att undvika de gemensamma handelsfel på grund av förlust av känslomässig kontroll. Men viktigast av allt har framgångsrika handlare utvecklat ett handelssystem eller strategi som ger dem en kant på Marknaden De flesta har utvecklat sin egen teknik, i allmänhet baserat på en kombination av grundläggande analyser och tekniska analysverktyg och indikatorer. FX Trader Magazine intervjuar framgångsrika valutahandlare regelbundet för att hjälpa läsare att förstå och följa rätt väg till framgångsrik handel I Dessa intervjuer kommer du att lära dig vilka strategier topphandlarna använder, vad är deras råd till valutahandlare och hur de uppnår ständigt positiva resultat på forexen. Intervju med Jason Stapleton. Jason vände 250 000 till 940 000 på 90 dagar under Varengold Trading Challenge Han förklarar till FX Trader Magazine orsakerna till att han bestämde sig för att delta i en handelsutmaning för att ge bevis, som CE O och huvudhandlare på 4xTradersLive, av vad han och den handelsstil han undervisar kan bli en framgångsrik näringsidkare säger han att du bör följa en framgångsrik näringsidkares råd och behandla din handel som företag Läs mer. Interview med Jarratt Davis. Jarratt Davis är en framgångsrik Forex Trader som har handlat professionellt sedan 2008 och handlar för sina kunder via ett London-baserat företag, auktoriserat och reglerat för att hantera kundens investeringar genom FCA i Storbritannien. I denna exklusiva intervju sköter han lite ljus på hur industrin fungerar på institutionell nivå och hur detaljhandlare kan slutligen handla framgångsrikt på ett liknande sätt Läs mer. Intervju med Tim Rea. Vinner av 28: e världscupmästerskapet för framtids - och valutahandel Tim Rea tog första plats i 28: e världscupen Championship of Futures och Forex Trading med en 104 12-avkastning, vilket visar att handel US Futures och Forex-produkter kan göras från var som helst i världen genom att placera i de tre bästa i båda VM 2010 och 2011 med 156 avkastning 2010 - han har visat sig vara en världsklasshandlare Läs mer. Forex Trading Intervju Alberto Tasca. Forex Trading Intervju Alberto Tasca. I maj deltog jag i en handelsutställning i Rimini , Italien Även om jag träffade många personer på evenemanget stod Alberto Tasca som någon som var särskilt skicklig för handel med valutamarknaden och marknaderna i allmänhet. Har handlat framgångsrikt under ett antal år kände jag att vi alla skulle ha nytta av viss insikt i hans erfarenhet Och tillvägagångssätt Nedan följer Albertos svar på några frågor som jag hade skickat honom.1 Vad handlar du om handel Handlar du på lång sikt eller på kort sikt Följer du teknisk eller grundläggande analys Är det specifika regler för handel och risk ledning som du finner utomordentligt viktigt. Jag tar positioner som söker minst 50 pips Om du blir en scalper på denna marknad kommer du att förlora enligt min åsikt Det betyder inte att jag inte stänger en handel med 20-30 pips men th Ere är överväganden Två viktiga punkter är först att jag öppnar positioner med en 1 3 regel så 1 pip förlorade 3 pips vinster minst. Den andra är att när en position sitter med en bra vinst beror bra på vad och hur mycket en person känner Bekväm om sin position Jag flyttar stoppet på paret, jag tillåter inte en position att förvandlas till en förlust när den har givit en bra avkastning. Min handel är bara teknisk, grunden är redan kända av marknaden eftersom det finns för mycket pengar Strömmar genom marknaden Endast USAs löneavslutningsrapport är en rapport som kan flytta marknader, men efter konsekventa förluster i den amerikanska lönekortsrapporten beslutar jag att sluta handla händelsen.2 Kan du ge oss lite bakgrund till hur du började handla och hur du utvecklats. Jag började handla för 10 år sedan men har gjort det professionellt i 6 år och med forex bara de senaste 2 åren. Min träning har pågått men jag kan säga att jag har fått mycket under de senaste två åren när jag började använda rätt trad psykologi Jag använder samma metod för forexdiagram som jag använde för mitt lagerdiagram och det arbetar fortfarande till denna dag och kommer förhoppningsvis fortsätta att göra det I forex finns det färre alternativ än med aktier men i forex kan du använda mer pengar utan att möta de problem som lagren har det var bättre med de italienska bestånden som jag handlade till förra året. Amerikanska aktierörelser jag aldrig förstod. Den enda utvecklingen jag har upplevt ligger i mina psykologiska förhållningssätt till handel. Mer eller mindre har min kunskap varit densamma För de senaste 5 åren men min erfarenhet växte och psykologin förbättrades.3 Vad är den viktigaste aspekten av din handel är det en förmåga att känna prisåtgärder, en viss kant, strikt eller flexibel penninghantering etc. Jag tycker att handel är en blandning av hjärta och huvud DU BEHÖVER en slags intuition som uppnåtts genom talang eller erfarenhet Hjärta för intuition och chef för logiska konsekvenser Huvudet hjälper dig speciellt för pengarhantering Pengarhantering är viktig i n intuition Kanske är jag inte lika bra som många andra handlare kanske har jag 50 50 procent av positionen i vinstförlust men jag har ett bra pengarhanteringssystem där jag kan hålla vinster och skära förluster Detta är en grundläggande sanning och enkel att förstå En annan Beaktar att du måste vara bra med matematik Du borde kunna bearbeta nummer omedelbart.4 Vad tycker du är det vanligaste misstaget som den genomsnittliga näringsidkaren gör. Svaret på detta liknar det föregående. De flesta gör misstag i penninghanteringen också , de låter känslor störa deras handel och ännu viktigare, de arbetar inte för hårt för att rätta till dem. De tror att marknaderna bara är för spelare. Det här är inte sant. Det är inte ett spel. Det är en annan typ av jobb. Du behöver inte studera en mycket för det men du måste förstå rörelser. Om en näringsidkare förlorar det är det inte ovanligt. De kommer att hitta sig med 95 av marknaden. Någon som bjuder en förlust i handel är inte otur, de är en del av majoriteten. De som m Ake vinster är ovanliga Men om de är ovanliga kan de få förlusterna som de andra 95 lidit.5 Har du pratat med många andra framgångsrika handlare Har du lärt dig av dessa kamrater över tiden och antagna strategipunkter från dem eller följer du alltid Din egen väg. Jag har talat med många handlare men jag har bara deltagit i ett seminarium jag hade samtal med många av dem men med tiden kom jag att förstå att det inte var användbart för mig. Varje person måste välja sin metod för handel varje gång Tillvägagångssättet är så personligt. Som exempel kan jag förklara vad tolkningen av min stil är för andra handlare. De förstår inte vad jag handlar, eller de tror att jag är fel med min metod, eller kanske är de avundsjuk Vet Men i slutet av dagen tror jag att du bara måste prata med andra handlare i början av din karriär Efter ett eller två år är samtalen inte längre till hjälp.6 Vad skulle du ha råd med för någon som började ute på marknaden. W ork wo Rk och arbeta T ry för att förstå marknaderna och kom ihåg att vi inte är i Las Vegas med spelare. Vi arbetar. Förstå att du kommer till den punkt som du vill sluta ibland minst 10 gånger om året. Jag kan du få till den vändpunkten där du kan välja dig själv är bättre lämpad för marknaden - en kanske du blir en riktig ly framgångsrik näringsidkare Om du kan komma till denna punkt är himlen gränsen. DailyFX ger nyheter och tekniska nyheter analys på de trender som påverkar de globala valutamarknaderna. Upp 4 saker framgångsrika Forex Traders Do. Trading på finansmarknaderna är omgiven av en viss mängd mystik, eftersom det inte finns någon enda formel för handel med framgång. Tänk på att marknaderna är som de hav och näringsidkare som surfare Surfing kräver talang, balans, tålamod, lämplig utrustning och medveten om din omgivning Skulle du gå in i vatten som hade farliga rip tidvatten eller var haj infekterad Förhoppningsvis inte. Attityd t o handel på marknaderna är inte annorlunda än den inställning som krävs för surfing Genom att blanda bra analys med effektiv implementering kommer din framgångsgrad att förbättras dramatiskt och som många färdigheter kommer bra handel från en kombination av talang och hårt arbete. Här är de fyra benen på pallarna som du kan bygga in i en strategi för att tjäna dig bra på alla marknader. Innan du börjar handla, känner igen värdet av korrekt förberedelse. Det första steget är att anpassa dina personliga mål och temperament med de instrument och marknader du kan bekvämt relatera till Till exempel, om du vet något om detaljhandeln, se till att handla detaljhandelslager snarare än olje futures som du kanske inte vet om. Börja med att bedöma följande tre komponenter. Tidsramen anger vilken typ av handel som är lämplig för din temperament Att handla om ett fem minuters diagram tyder på att du är bekvämare att vara i en position utan att exponera för risken över natten. Å andra sidan, välja veckovisa diagram indikerar en komfort med över natten risk och en villighet att se några dagar går i strid med din position. Dessutom bestämmer du om du har tid och vilja att sitta framför en skärm hela dagen eller om du föredrar att göra din undersök tyst under helgen och gör sedan ett handelsbeslut för den kommande veckan baserat på din analys. Kom ihåg att möjligheten att göra betydande pengar på marknaderna kräver tid. Kortfristig scalping per definition betyder små vinster eller förluster. I det här fallet kommer du att måste handla oftare. När du väljer en tidsram, hitta en konsekvent metodik. Till exempel, vissa handlare gillar att köpa support och sälja motstånd. Andra föredrar att köpa eller sälja breakouts. Andra gillar att handla med indikatorer som MACD och crossovers. När du välj ett system eller en metod, testa den för att se om den fungerar konsekvent och ger dig en kanten Om ditt system är tillförlitligt mer än 50 av tiden kommer du att ha en kant Även om det är så litet Om du backtestar ditt system och upptäcker att du hade handlat varje gång du fick en signal och dina vinster var mer än dina förluster, är chansen mycket bra att du har en vinnande strategi. Testa några strategier och när Du hittar en som ger ett konsekvent positivt resultat, håller med det och testar det med en mängd olika instrument och olika tidsramar. Du kommer att upptäcka att vissa instrument handlar mycket mer ordnade än andra. Oregelbundna handelsinstrument gör det svårt att producera ett vinnande system Därför , är det nödvändigt att testa ditt system på flera instrument för att bestämma att din systemets personlighet matchar instrumentet som handlas. Till exempel, om du handlade valutaparet för USD JPY på forexmarknaden kan du upptäcka att Fibonacci-stöd och motståndsnivåer är mer tillförlitliga i det här instrumentet än i vissa andra. Du bör också testa flera tidsramar för att hitta de som matchar ditt handelssystem best. Åtkomst i tra Ding betyder att du utvecklar din tankegång för att återspegla följande fyra attribut. När du vet vad du kan förvänta dig från ditt system, tålamod att vänta på priset för att nå de nivåer som ditt system anger för antingen ingångs - eller utgångspunkten. Om ditt system indikerar en inträde på en viss nivå men marknaden når aldrig den, sedan går vidare till nästa tillfälle. Det kommer alltid att finnas en annan handel Med andra ord, ska du inte köra bussen efter att den har lämnat terminalen vänta på nästa buss. Disciplin är förmågan att vara tålamod - att sitta på händerna tills ditt system utlöser en åtgärdspunkt Ibland vann prisåtgärden inte din förväntad prispunkt Vid den här tiden måste du ha disciplinen att tro på ditt system och inte att andra - guess det Disciplin är också förmågan att dra avtryckaren när ditt system indikerar att göra det. Detta gäller särskilt för stoppförluster. Objektivitet eller känslomässig avhängning beror också på pålitligheten i ditt system eller metod Ologi Om du har ett system som ger ingångs - och utgångsnivåer som du vet har en hög tillförlitningsfaktor, behöver du inte bli känslomässig eller låta dig påverkas av yttranden från pundits som tittar på sina nivåer och inte ditt. Bör vara tillförlitlig nog så att du kan vara säker på att fungera på sina signaler. Även om marknaden ibland kan göra ett mycket större drag än vad du förväntar dig är realistiskt att du inte kan förvänta dig att investera 250 i ditt handelskonto och förvänta sig att göra 1 000 Varje handel Även om varken en kortsiktig eller längre tidsram är nödvändigtvis säkrare än den andra kan den korta tidsramen innebära mindre risker om näringsidkaren utövar disciplin för att välja handel. Det är fråga om risk mot belöning. Steg nr 3 - Diskriminering. Differentinstrument handlar annorlunda beroende på vem de största aktörerna är och varför de handlar det specifika instrumentet Hedgefonder motiveras annorlunda än fonderna Lar gebanker som handlar spotmarknaden i specifika valutor har vanligtvis ett annat mål än valutahandlare som köper eller säljer terminskontrakt Om du kan bestämma vad som motiverar de stora aktörerna kan du ofta piggybacka dem och tjäna i enlighet med detta. Klicka på några valutor, aktier eller varor och kartlägga dem alla i olika tidsramar. Applicera sedan din metod för alla och se vilken tidsram och vilket instrument som är mest mottagligt för ditt system. Så här upptäcker du en personlighetsmatch för ditt system. Upprepa denna övning regelbundet. Att anpassa sig till förändrade marknadsförhållanden. Steg nr 4 - Management Implementation. Since det finns ingen sådan sak som bara lönsamma affärer, inget system kommer att utlösa en 100 säker sak. Även ett lönsamt system, säg med en 65 vinst till förlustförhållande har fortfarande 35 förlorande handel Därför är lönsamheten i förvaltningen och genomförandet av handeln. Till slut handlar framgångsrik handel om riskkontroll Tak e förluster snabbt och ofta om det behövs Försök att få din handel i rätt riktning direkt ut ur porten Om den ryggar av, skär ut och försök igen Ofta är det på andra eller tredje försöket att din handel kommer att röra sig omedelbart i rätt riktning Denna övning kräver tålamod och disciplin, men när du får riktningen rätt kan du spåra dina stopp och brukar vara lönsamma i bästa fall eller bryta i värsta fall. Det finns så många nyanserade handelsmetoder som det finns handlare Det finns ingen rätt eller fel sätt att handla Det finns bara en vinstmässig handel eller en förlusthandel Warren Buffet säger att det finns två regler i handel Regel 1 Förlora aldrig pengar Regel 2 Kom ihåg regel 1 Lägg en anteckning på din dator som påminner dig om Ta små förluster ofta och snabbt - vänta inte på de stora förlusterna. Upp 5 mest framgångsrika Forex-handlare Ever. If du vill vara bäst, måste du lära dig från det bästa. Det samma gäller Forexmarknaden. Här är de 5 mest framgångsrika handlare i utländska exchan Ge marknaden som du borde veta about.1 Bill Lipschutz. Born i New York, Bill har alltid utmärkat sig i matematik och var en klar student övergripande Han tjänade en BA i Cornell College in Fine Arts och sedan en mastergrad i Finance tillbaka 1982 Apart Från akademiker, Bill tyckte om att läsa vad han kunde hitta om aktie - och valutamarknaden. Det sägs att han under sin vistelse på Cornell investerade 12000 aktier, som han blev till 250.000 på bara några månader, till stor del tack vare hans omfattande kunskap Av aktiemarknadsverksamheten Men han förlorade snart alla sina pengar till aktier på grund av företagets oregelbundna karaktär efter denna förlust han skiftades till en mer stabil form av handel med forex. Today är Bill en välkänd forex näringsidkare i den finansiella sektor Han är känd för att ha gjort över 300 miljoner på ett enda år från handel på valutamarknaden alone.2 George Soros. En examen från LSE London School of Economics, George har brutit rekord i finanssektorn. Han gjorde 1 billio n dollar på bara en dag från en enda transaktion Detta fick honom mycket press och han var märkesvarig som mannen som bröt banken av England och har skiftat över 10 miljarder dollar till sterling från Storbritannien. Han har skrivit många böcker om att investera , och är också en filantropist, som har donerat över 7 miljarder i välgörenhet av personliga besparingar under hans existens.3 John R. Taylor, Jr. En forskare från Princeton University, började John i finanssektorn som en politisk analytiker för Chemical Bank Bara ett år i jobbet blev han forexanalytiker för banken som visade sig vara ett underbart tillfälle för honom att bygga ett nätverk i utländsk valuta världen. John är den stolta ägaren till FX-koncept, ett valutahanteringsföretag och driver det framgångsrikt till denna dag anses han också vara en pionjär för datorstödda valutahandelssystem och utvecklar valutahandelsmodeller för effektiv onlinehandel.4 Stanley Druckenmiller. Stanley började som oljeanalytiker för Pittsburgh National Bank Efter examen från Bowdoin College ändrade Stanley många jobb. Först lämnade han PNB för att skapa Duquesne Capital Management år 1981 och började sedan arbeta för George Soros 1988. Att arbeta med George Soros visade sig vara utmärkt för Stanley, för det gjorde inte bara Han får över 30 avkastning i Quantum Funden. Han bidrog också till den affär som tjänat både honom och Soros över 1 miljard. Det var den affär som bröt Bank of England. Han återvände till Duquesne 2000 och arbetar nu heltid där han har också startat en ideell organisation dedikerad till att utbilda människor i alla åldrar.5 Andrew Krieger. En examen från den prestigefyllda Wharton Business School vid University of Pennsylvania, Andrew växte till berömmelse när han sålde Nya Zeelands valuta som heter Kiwi mellan värdet av 600 miljoner till cirka 1 miljard som översteg penningmängden i omlopp i själva verket inom Nya Zeeland vid den tiden Andrew slutade att skaffa 300 miljoner i intäkter från denna transaktion enbart i 1987 medan han arbetade vid Bankers Trust. Andrew gick vidare till jobbet för Soros Management Fund 1988 och senare bytte till Northbridge Capital Management. Han är också inblandad i filantropiskt arbete och har donerat över 350 000 till en relieffond för tsunaminoffren 2004. Läs mer about. Join gemenskapen och börja Trading. Follow TradeCrowd.

No comments:

Post a Comment