Sunday 15 October 2017

Amy sangster forex handel


Du menar den här personen. Tja, den här kvinnan, som kallas Amy Sangster, jag ska ringa henne Amy är känd för att bli miljonär och köpa en Lamborghini Gallardo vid 22 års ålder genom valutahandels Forex. Hon är inte 26 och handlar lyckligt någonsin. Hon springer. En framgångsrik Forex kurs och inspirerar människor runt om i världen för att driva sina drömmar. Det finns TONS kontrovers över henne, hennes tidigare pojkvän Robert Himler och hennes nuvarande affärspartner Lewis Mocker Men jag ska säga en sak hela verksamheten är INTE en bluff S legitima. En kort historia Ms Sangster faktiskt, jag ringer henne Amy eftersom det är kortare i handel med tonåren. Efter att ha examinerat i toppen av sin klass, följde Amy Forex trading som en karriär. Snabb framgång köpte hon en Lamborghini Gallardo Vid 22 års ålder. Hon äger nu flera superbilar, designerkläder, ett fint hus och har definitivt massor av pengar när hon lägger in bilder på hennes livliga livsstil. Robert Himler var en mjukvaruutvecklare och Amy s pojkvän. ​​Han ägde också sev Eral supercars och en youtube kanal Epic Car Videos Tyvärr gick Robert bort på grund av cancer vid 24 års ålder i början av 2015 Han och Amy tillbringade massor av tid tillsammans till sin död, vilket utgör oändligt välstånd i processen. Infinite Prosperity har en online Forex kurs som Hävdar att inspirera och utbilda eleverna allt om Forex trading Du kan kolla in här här Oändlig välstånd Jag upprepar, det här är inte en bluff Det är legit Se bara på allt arbete som läggs in på den där webbplatsen Det finns inget sätt någon konstnär kunde ha lagt något Så bra tillsammans. Mer bevis är det legit Oändligt välstånd håller en boll varje år som studeras av studenter Genom att se meddelanden som studenter har skrivit och tittat på bilder av bollen, bekräftas det oändliga välståndets legitimitet. Det är absolut ingen väg som en konstnär kan Hålla en dans och komma undan obemärkt. Dessutom har oändligt välstånd många recensioner, vittnesmål och sociala medier. Det är extremt utbrett och öppet, oändligt välstånd kan inte Vara en bluff, annars skulle det ha stängts av år sedan. Se bara på bilderna Amy har skrivit om sitt liv, om Robert, om Infinite-Prosperity, om allt. Om det här var en bluff skulle hon ha haft det bästa Sak underjordiska. Tyvärr finns det inte mycket information om oändligt välstånd på webben. Men det här svaret borde förändras. Amy tjänade pengar, och hon vill hjälpa andra att tjäna pengar, jag känner inte Amy personligen, men hon har definitivt något Stort pågår här Och det är inte en bluff - det är alldeles legit. Här är en bild av oändligt välståndskulan som inte kunde ha varit falsk. Och här är bilden av Robert och Amy på en skidresa. Säger legit ÄR LEGIT Hur Kan den här enorma operationen vara en bluff? Det är för öppet, för öppet, för välutvecklat, för dåligt bevisat för att vara en bluff. De flesta märker saker som dessa som bluff på grund av svartsjuka eller skeptisism, men korrekt forskning visar att detta verkligen är Legit. Så nästa gång du läser inlägg på reddit eller insta Gram, läs den här artikeln Det här kommer att förändra dig om oändlig prospeity Visst kan du inte vara övertygad, men som en person som har skannat webbplatsen och tittade på några av Roberts bilvideor förresten, om det här var en bluff och hon Hyrde Lambos, hur kommer det en video om henne att köpa Lambo? De är de sista bevisen. Jag är ganska säker på att Amy, eller jag hellre vill säga, Ms Sangster, skulle vara mer än extatisk för att ta reda på att folk verkligen uppskattar och godkänner henne Drift Det här är det s 100 legit Hoppas det här rensar upp många missuppfattningar, eftersom några av mina vänner verkligen började uppskatta Ms Sangster efter att ha läst mitt svar.583 Visningar Visa uppsteg Inte för reproduktion. Hej, Mitt namn är Amy. Jag är tjugosex år gammal och avgått från råttan på tjugotvå studerade jag ekonomi, lärde mig att handla forex och lanserade oändligt välstånd ett företag som jag är extremt passionerad genom min absoluta aversion för den 9-5 livsstil jag har Utvecklad brinnande önskan Att undervisa och bevisa andra, särskilt idag, ungdomar, att det inte bara är din utbildning utan din primärt tankegång som bestämmer din resa. En liten om min tankegång. Om du inte har ett öppet sinne kan mina tankar och idéer vara Helt främmande för dig som är okej Jag är en livlig, glad person som förstår att attityden påverkar allt jag omger mig med människor som stöder och motiverar varandra och har absolut nolltolerans för alla som försöker göra det motsatta jag älskar utmanande samhällets normer Och inspirerande andra i processen är jag aldrig lyckligare än när en oändlig välståndsstudent når ut till mig för att berätta att jag har förändrat livet i sitt liv till det bättre. Jag tror att framgång gör vad du vill, när du vill, betjänar andra , Att ge kärlek, dela ett meddelande, känna sig verkligen uppfyllt och kan inte definieras i form av en monetär figur Jag lever för nya upplevelser och kärlek med hela mitt hjärta Jag uppmärksammar inte stereotyper jag känner glaset S är alltid halvfullt Jag uppskattar de små sakerna, som jag vet hur snabbt de kan försvinna. Lite om mitt liv. En av de största lektionerna jag har lärt mig i livet är att det inte alltid är någonsin perfekt Trots vad våra liv ser ut Som från utsidan står vi alla inför utmaningar och alla handlar om dem på egen väg. Tricket är då inte att jaga alltid det perfekta livet så att du äntligen kan uppnå lycka, men att lära sig att vara balanserad och tacksam i livet Och vänder mig till ett perfekt liv, det handlar inte om att vara framgångsrik eller uppnå materiella ägodelar, men självklart tror jag att alla kan uppnå detta med rätt inställning också det handlar om att skapa en perfekt attityd som gör att du kan njuta av livet till fullo, oavsett Omständigheterna Även om jag är välsignad att ha ett bra liv väsentligt, har jag lärt mig att ägodelar bara är ägodelar och ingenting mer. De kan inte lysa upp din dag eller ge dig varaktig glädje. De är statiska föremål. Nyckeln till Ett livligt liv är det folk du valde att spendera det med, välj såklart, älska med allt du har och kom ihåg att oavsett hur mycket du uppnår väsentligt är ingenting viktigare än dina vänner och familj. Det är därför jag Jag är så passionerad om alternativ till 9-5 livet. Livet är tänkt att vara levt, inte uthållet, och tyvärr för alltför många människor slänger majoriteten av sina liv i jobb de hatar, bara för att leva och ännu värre, de tror det här Är det enda sättet att ta sig av Efter att ha sett hur en förändring i tankesätt och ökad kunskap påverkade mitt liv, är det inget mer uppfyllande än att kunna överföra det till andra och se deras liv förändras också. När jag inte handlar eller arbetar med Oändlig välstånd Jag gillar att spendera så mycket tid som jag kan utomhus Jag är en ivrig showjumper och har också byggt upp affärer runt hästar Jag är också en hälso-fanatiker och gillar att laga fantastisk vegansk mat, jobba ut och utöka min medvetenhet om vilken hälsa som verkligen är betyder Jag är från Australien ursprungligen och även om jag oftast reser, är jag baserad på Florida för tillfället. Jag är dedikerad till att öka min medvetenhet på alla områden varje dag och är passionerad att dela med dig. Du kan läsa mer om min handelsresa Här. LÄGGANDE ÄR ENDAST SOM MINDEN, ÄR ALDRIG RÄDDEN, ÄR ALDRIG REGRETER OCH ALDRIG GÅR KOMMER SNART. Hej, Mitt namn är Amy. Jag är tjugosex år gammal och avgått från råttan i tjugotvå studerade jag ekonomi, Lärt sig att handla forex och lanserade oändligt välstånd ett företag som jag är extremt passionerad genom. Genom min absoluta aversion för 9-5 livsstilen har jag utvecklat en brinnande lust att undervisa och bevisa för andra, speciellt dagens ungdom, att det inte bara är din utbildning, Men din primärt tankegång som bestämmer din resa. En liten om min tankegång. Om du inte har ett öppet sinne kan mina tankar och idéer vara helt främmande för dig, vilket är okej. Jag är en levande, glad person som förstår att Itude påverkar allt jag omger mig med människor som stöder och motiverar varandra och har absolut nolltolerans för alla som försöker göra motsatt. Jag älskar utmanande samhällets normer och inspirerar andra i processen. Jag är aldrig lyckligare än när en student med oändlig välstånd När jag vill förändra livet i mitt liv, desto bättre tror jag att framgång gör vad du vill, när du vill, tjänar andra, ger kärlek, dela ett budskap, känna dig verkligen uppfylld och kan inte definieras i termer Av en monetär figur Jag lever för nya upplevelser och kärlek med hela mitt hjärta Jag uppmärksammar inte stereotyper Jag vet att glaset är alltid halvfullt Jag uppskattar de små sakerna, som jag vet hur snabbt de kan försvinna. Little About My Life. En av de största lärdomarna jag har lärt mig i livet är att det inte alltid är perfekt. Trots vad våra liv ser ut från utsidan står vi alla inför utmaningar och alla handlar om dem på egen väg. Tricket då Det är inte alltid att jaga det perfekta livet, så att du äntligen kan uppnå lycka, men att lära sig att vara balanserad och tacksam i livet är vridsar. För mig är ett perfekt liv inte om att vara framgångsrik eller uppnå materiella ägodelar men jag tror förstås Alla kan uppnå detta med rätt inställning, det handlar också om att skapa en perfekt attityd som gör att du kan njuta av livet fullt ut, oavsett omständigheterna. Även om jag är välsignad att ha ett bra liv materiellt, har jag lärt mig att ägodelar bara är ägodelar Och ingenting mer De kan inte lysa din dag eller ge dig varaktig glädje De är statiska föremål Nyckeln till ett levande liv är det folk du valde att spendera med, så välj klokt, älska med allt du har och kom ihåg att oavsett hur Mycket du uppnår väsentligt, ingenting är viktigare än dina vänner och familj Det är därför jag är så passionerad om alternativ till 9-5 livet Livet är tänkt att vara levt, inte en Uttråkad och tyvärr för alltför många människor slänger majoriteten av sina liv i jobb de hatar, bara för att leva och ännu värre, de tycker att det här är det enda sättet att ta sig av. Efter att ha sett hur en förändring i tankegång och ökad kunskap påverkades Mitt liv är det inget mer uppfyllande än att kunna överföra det till andra och se deras liv förändras också. När jag inte handlar eller arbetar med oändlig välstånd, gillar jag att spendera så mycket tid som jag kan utomhus jag är en ivrig showjumper och Har också byggt upp affärer runt hästar. Jag är också en hälso-fanatiker och gillar att laga fantastiskt vegansk mat, arbeta ut och utöka min medvetenhet om vilken hälsa som verkligen betyder att jag m från Australien ursprungligen och även om jag oftast reser, är jag baserad på Florida För tillfället är jag dedikerad till att öka min medvetenhet på alla områden varje dag och är passionerade för att dela det med dig. Du kan läsa mer om min handelsresa, herements are closed. Thread Thoughts på Amy Sangster of. Originally Pos Ted av bennyboy2478.Ive läste sin bok och registrerade sig med den oändliga välståndet och även om jag ville säga att det var för bra att vara sant att hon praktiserar vad hon predikar. Hennes webbplats presenteras verkligen på ett icke-BS-sätt, och hon krediterar definitivt baby Pips för grunderna hela så jag vet inte varför det finns någon negativitet här Vi borde stödja andra BabyPip ers. C mamma killar vi vet alla att någon kan skriva bloggar på nätet De få hatare som försöker få ner henne är verkligen upprörande Hon bevisar den åldern och könet är inget problem i handeln och hon har mitt stöd. Jag trodde att sajten skulle säga att någon kan lära sig att handla men det överraskande gör det inte. De berättar hur det är för en gång och jag älskar det. Mer makt till henne. Nice försvar av en första gången poster. Bra läser här om Amy och Robert. Senast redigerad av yunny1 08-26-2012 på 11 51 AM Reason adding links. Thread Tankar om Amy Sangster of. I vet inte om hon är för verklig Eller inte Men när jag var 18 år och aktiemarknaden var stigande Baserad på techbubblan lärde jag mig själv till dagens handel innan det ens var möjligt att handla på datorer. Jag måste bokstavligen ringa in en lagerorder och det skulle placeras när mäklaren manuellt kom till det. Med ett år kom med Det fanns dagar när jag gjorde 20 000 00 dagar då jag skulle göra 7 000 00 Visst, det var möjligt att jag kunde ha köpt en Ferrari eller Porsche Men livet i livet förändras inte mycket när du är ekonomiskt säker bor jag fortfarande av några av Pengarna jag gjorde tillbaka då. Det är absolut möjligt att tjäna pengar, mycket pengar på någon form av EQUITY MARKET, men du måste ha väldigt tjock hud. Bara för att jag gjorde 20 000 00 på några dagar, betyder det inte att jag inte gjorde det Lösa pengar på andra dagar Det var väldigt svårt att hantera handel med 30 000 000 00 30 miljoner värden av aktier per år vid en sådan ung ålder. Trycket att förlora din tröja är intensiv Ta det från mig Det är möjligt att tjäna stora pengar Men det Är väldigt, mycket sällsynt, Amy gör den stora delen av hennes pengar Från att lära andra om hur man handlar Det är inget sätt att hon arbetar 3 timmar per vecka om hon ärligt gör pengar för handelsaktier. Jag satt framför datorskärmen med CNBC varje dag, från det ögonblick som stockbellen ringde på 9 am till det ögonblick som den stängde klockan 17:00, ursäkta mig om jag har tiden fel. När 24-timmars internethandel blev tillgänglig skulle jag behöva övervaka mina positioner hela dagen. Jag hade inte tid att spela eller göra filmer på Inte heller skulle Amy eller någon av hennes samarbetspartner, om de var sanna handlare, tro att de kände till de färdigheter som krävs för att handla och säkert kan förmedla sin kunskap till andra. Men den tillgången kommer med ett högt pris. Man kan köpa en Lambo för Långt mindre än du tror att de kan ha använts fordon och det tar inte många abonnenter att tjäna 180k priset på en lambo när du laddar 599 00 AU för ekonomiska lektioner. Det är inte en bluff men du måste veta vad du är Gör Du måste ha en förmåga till affärer och varför marknaderna flyttar så långt som Psykologi på en aktiemarknad, det här är den exakta orsaken till att du måste ha CNBC på Om du inte har det, och det finns något slags problem med ekonomin, hur kommer du veta Hur kommer du att få nyheten och nyheterna är vad som dikterar Marknadens psykologi Om du inte förstår vad jag har skrivit här kommer du inte att lyckas Vad jag just sagt är så nära faktiskt som möjligt Ja, det är en åsikt Men det kommer från många års erfarenhet. I slutet av dagen tycker jag att Amy är en talesman för företaget. Läs ansvarsfrånvaro. De är inte ansvariga för någonting alls. De råd de ger dig ska inte tolkas som ekonomisk rådgivning. Vad i helvete borde det tolkas som Matlagningskurser Använd din bedömning Videon är lockande, men som det säger, om det ser bra ut att vara sant, är det förmodligen det. Där går du min 0 02 på Amy och hennes bil. Vad är det med hennes hus Vad sägs om hennes klockor Hennes smycken Hennes nettovärde Några av de filmer som tillverkas måste göras med hjälp av utrustning som kostar 20k det T inkluderar redigering Så de spenderar 30k till 50k på några av dessa reklamfilmer. Det lägger inte på, desto mer jag skriver om det, desto mer är det bara inte meningsfullt att jag styra klart. Ursprungligen postat av zhexiang. Yes, Goldylox Det är den enda videon som jag redan har tittat på Inget annat Göra 10K på det dagliga diagrammet på 20 minuter Jag vet inte vad jag ska säga om Speechless. Jag håller med dig Clearglass Plus, den enda videon på YouTube där hon Hävdar att hon gjort 10 000 på tjugo minuter. Hon använder technicals trendlinjer för att motivera sin handel. När det i verkligheten var en grundläggande avgörande av ett politiskt beslut av SNB. Det var ganska uppenbart att, även om hon vet de grundläggande begreppen i forex, På något sätt har de färdigheter som behövs för att göra en Lamborghini-nivå avkastad av det Något patetiskt om du frågar mig. Också det finns inget sätt att hon skulle döma en vanlig, balding och tråkig kille som Robert Himler om hon var oberoende rik Gör forskning på de två, Roberts pappa äger S några exotiska bilhandlare och är laddad Det skulle vara en säker gissning att Roberts pappa lånar bilarna till sin son, som i sin tur använder dem för att hjälpa till att annonsera hans och hans flickvänsträvanden. Mina påståenden i hennes YouTube-video handlar hon om 100 000 konto Var får en 22-årig tjej den typen pengar när hon säger att hon inte har fått någon hjälp från någon Nope till många logiska skillnader. Senast redigerad av ShaunFenn 11-16-2012 kl 11.00. Ursprungligen postat av vinc. Det är roligt hur bara människor som aldrig tog kursen kallar det en bluff och folk som inte vet någonting om Amy kallar henne en lögnare. Du kan fråga någon IP-medlem om deras erfarenhet och du kommer inte att höra någon klagar. Jag visste ingenting om forex 4 Månader sedan och nu är jag upp 10 på mitt 50k demokonto, konsekvent och lär mig mer och mer varje dag. Hon hade pengarna innan jag startade den där webbplatsen eller träffade Robert. Hon vill verkligen hjälpa människor det är ledsen att folk ser något Fel med det och vad S fel på att sätta pris på sin tid De svarar på frågor inom 24 timmar, de skulle vara galen att göra det gratis och Robert Himler har inget att göra med sin forex affär, hon driver det med sin affärspartner Lewis Mocker som också är den En som introducerade henne till forex. Låt mig bara lämna härifrån med något för dig alla att tänka på. Stora tankar diskutera idéer genomsnittliga tankar diskutera händelser små tankar diskutera folk Eleanor Roosevelt. Så hur mycket pengar gav du henne att göra 10 på din Play account. FX-Men Honorary Member. Join Datum Sep 2010 Plats Cheshire, Storbritannien Inlägg 2.068.Jag gillar det när folk betalar för att tjäna pengar på deras demo konto. Join Datum Mar 2012 Inlägg 409. Det är roligt hur bara människor som aldrig tog Kursen kallar det en bluff och folk som inte vet om Amy kallar henne en lögnare. Du kan fråga någon IP-medlem om deras erfarenhet och du hör inte någon klagar. Jag visste ingenting om forex för 4 månader sedan och nu är jag upp 10 på Mitt 50k demokonto är Konsekvent och lär sig mer och mer varje dag Hon hade sina pengar långt innan de startade den webbplatsen eller träffade Robert, hon vill verkligen hjälpa människor det är ledsen att människor ser något fel med det Och vad är fel med att sätta pris på sin tid De Svara på frågor inom 24 timmar, skulle de vara galen gör det gratis och Robert Himler har inget att göra med sin forex affär, hon driver den med sin affärspartner Lewis Mocker som också är den som introducerade henne till forex. Låt mig bara Lämna härifrån med något för dig alla att tänka på. Stora tankar diskutera idéer genomsnittliga tankar diskutera händelser små sinnen diskutera människor Eleanor Roosevelt. Hi Amy, välkommen till styrelsen.

No comments:

Post a Comment